pdptr

dkba1

Nauka zdalna w okresie pandemii przysporzyła uczestnikom wielu problemów i trudności zwłaszcza w przyswajaniu teoretycznych podstaw programowych kształcenia zawodowego. Przeniesiony obraz wykładów, czy przesyłanych publikacji z zakresu teorii przedmiotów zawodowych okazał się niewystarczający i niezrozumiały dla większości podopiecznych Ośrodka uczęszczających na kursy zawodowe. Treści nauczania wymagały od wychowanków podjęcia nowych wyzwań i doświadczeń. Problematyka wyobraźni przestrzennej i myślenia technicznego, okazały się niezbędne do realizacji samodzielnych zadań wskazanych przez prowadzących celem kontroli wyników uczenia. Uczestnicy zgłaszali szereg zaległości w zleconych przez wykładowców zadaniach do indywidualnej realizacji.

Kadra wychowawczo-opiekuńcza Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Tczewie wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i sytuacji problemowej szybko zorganizowała pomoc eliminując nawarstwiające się zaległości nauczania. Odkurzając i odświeżając nabyte wiadomości i umiejętności z lat licealnych dzielili się przyswojonym w okresie nauki zasobem wiedzy. W ramach pozalekcyjnych zajęć świetlicowych dla zainteresowanych zorganizowano zajęcia wyrównawcze dla potrzebujących wsparcia w procesie kształcenia zawodowego.

Rysunki techniczne.
Rysunki techniczne.
 
Autor tekstu: Tomasz Kozdęba
Autor zdjęć: Katarzyna Kiełpińska

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce prywatności. Dowiedz się więcej.