• Kontrast strony

W Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Łodzierzy odbyło się podsumowanie i zakończenie projektu z zakresu edukacji ekonomicznej „Banknoty, monety czy karta?”. Przedsięwzięcie realizowane było wraz z Narodowym Bankiem Polskim. Młodzież uczestniczyła w „Warsztatach z kompetencji cyfrowych” w trakcie których samodzielnie przygotowała prezentację multimedialną w programie PowerPoint pt. „Historia pieniądza – początki polskiej waluty”.

Ponadto młodzi ludzie wzięli udział w „Warsztatach z zakresu historii pieniądza”, w „Warsztatach edukacyjnych z bankowości internetowej oraz płatności gotówką”, a także zajęciach przygotowujących do prowadzenia debaty. Zwieńczeniem projektu była debata pt.: „Karta czy gotówka". Wszyscy uczniowie otrzymali dyplomy, pendrive i bony na dalszy rozwój osobisty. Miejsca I, II i III były dodatkowo premiowane.

Program NBP cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem. Młodzież była zaciekawiona tematem i aktywnie uczestniczyła w zajęciach, zadawała wiele pytań. Świadczy to o istnieniu bardzo dużej potrzeby zgłębiania podjętego tematu. Kompetencje, które nabyli uczestnicy, są pożądane przez pracodawców i powszechnie wymieniane w ogłoszeniach o pracę. Posiadanie ich zwiększa szanse na znalezienie zatrudnienia.

Autor tekstu: Marzena Kutwa
Autor zdjęcia: Marzena Kutwa

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce prywatności. Dowiedz się więcej.