• Kontrast strony

W Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Łodzierzy zakończył się następny etap projektu z zakresu edukacji ekonomicznej „Banknoty, monety czy karta?”, realizowany we współpracy z Narodowym Bankiem Polskim.

Ten czterogodzinny segment programu odbył się w formie warsztatów z zakresu dziejów środków płatniczych pt.: „Historia pieniądza - początki polskiej waluty”. Zajęcia miały na celu zaznajomienie młodzieży z ewolucją pieniądza od pierwszych monet do banknotów. Podczas ćwiczeń uczestnicy dowiedzieli się m.in. skąd wzięły się pieniądze, jak zmieniał się ich wygląd i dlaczego na świecie są różne waluty. Dodatkowo młodzi ludzie nabyli wiedzę o pieniądzach jako mierniku wartości i środku wymiany.

Uczniowie rzetelnie podeszli do tematu zajęć i zadając wnikliwe pytania, aktywnie w nich uczestniczyli. Świadczy to o dużym zainteresowaniu tematem.

Autor tekstu: Marzena Kutwa
Autor zdjęć: Marzena Kutwa

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce prywatności. Dowiedz się więcej.